Maak van sport het kloppende hart van jouw merkstrategie. 

Verbinden met sportcampagnes

Sport is een universele bouwsteen voor community building. Sportieve waarden zoals teamspirit, fairplay en health & safety stimuleren connectie en engagement. Sport inspireert om te streven naar betere resultaten op een breed terrein van maatschappelijke thema’s. SPORTINC bouwt sport gedreven B2B en B2C communicatiecampagnes. We staan in direct contant met een breed netwerk van personaliteiten uit alle geledingen van de topsportwereld. Maak van sport het kloppend hart van je merkstrategie!  

Campagnes die bruggen bouwen tussen merken, helden en fans.

De Kielse ratten van Beerschot

Voetbalploeg Beerschot wilde graag haar dynamisch karakter overbrengen aan de supporters. Daarom namen wij hun logo en website onder handen voor een volledige rebranding, steeds met de focus op hun typische paarse kleur. Maar daar stopten we niet, ook video’s en foto’s werden ingezet in de strijd.

Lees meer

Mousa Dembélé in 'Rode Helden'

In aanloop naar het WK 2014 maakten we voor Sporting Telenet een documentaire over Mousa Dembélé, in de reeks ‘Rode Helden’. De docu volgt de sportieve carrière van de Rode Duivel met meningen van topvoetballers en -trainers zoals Louis Van Gaal. Daarnaast leren we voor het eerst de mens achter de topvoetballer kennen met nooit geziene beelden uit het privé-archief van de familie Dembélé.

Lees meer

ING #Ready4France

In samenwerking met ING creëerden SPORTINC de Rode Duivels-kwalificatiecampagne onder de naam #Ready4France. Hiervoor produceerden we onder meer een opvallende campagnevideo, met Rode Duivels Jan Vertonghen, Nacer Chadli en Mousa Dembélé in de hoofdrol. Vervolgens zetten we deze video in de spits tijdens een doeltreffende social mediacampagne.

Lees meer